Plan de activitati in cadrul campaniei de promovare a zonei Sacaramb

Jul
2017
03

posted by on Noutăţi

Proiectul de campanie și activitățile ce urmează a fi implementate în cadrul campaniei de promovare

 26.06.2017 – Lansarea oficială a proiectului pe site-ul școlii (care va fi actualizat permanent, pe toată durata campaniei), printr-un topic nou, ce va conține informații despre zona Săcărâmb, importanța integrării ei în patrimoniul cultural național, cât și informații actualizate despre activitățile din cadrul campaniei.

26.06.2017 – 7.07.2017 – Încheierea unor parteneriate la nivel local și județean pentru susținerea     proiectului

26.06.2017 – 28.07.2017 – Realizarea și desfășurarea unor excursii de documentare în zona         Săcărâmb, cu rolul de a colecta informații în scopul atingerii obiectivelor proiectului – editarea unui pliant și a unui album de fotografii pentru promovarea zonei

31.07.2017 – 4.08.2017 – Finalizarea, tipărirea și distribuirea în rândul membrilor grupului țintă pliantului de promovare a zonei Săcărâmb (400 bucăți)

 3.08.2017 – Concert de muzică populară susținut de elevii Liceul de Arte  “Sigismund Toduță “Deva, cu ocazia “Zilelor Săcărâmbului”; distribuire de materiale informative în rândul publicului participant la eveniment

7.08.2017 – 18.08.2017 – Organizarea și vernisarea unei expoziții de desene și fotografii realizate în urma excursiilor de documentare

21.08.2017 – 8.09.2017 – Finalizarea, imprimarea și distribuirea în rândul membrilor grupului țintă a unui album digital de fotografii pentru promovarea zonei Săcărâmb ca obiect de patrimoniu local și național (400 bucăți)

11.09.2017 – 19.09.2017 – Workshop: Dezbatere susținută la sediul Asociației partenere “Obârșii” și realizare de obiecte tradiționale (sculptură în lemn) din zona Săcărâmb

20.09.2017 – 28.09.2017 – Organizarea unui stand în cadrul liceului, cu machete funcționale după obiecte originale, în vederea recreării atmosferei specifice perioadei de funcționare a orașului minier Săcărâmb

29.09.2017 – Organizarea unei dezbateri în cadrul căreia se vor disemina activitățile derulate în campanie și se vor discuta rezultatele implementării proiectului. Se vor aplica membrilor grupului țintă chestionare de măsurare a impactului în urma implementării și desfășurării proiectului.